I. Serviciul de asistență clienți, corespondența și soluționarea situațiilor controversate.

În cazul apariției unor neînțelegeri, operatorul va încerca să soluționeze problema în limitele competențelor lor prin negocieri. În cazul în care acest lucru nu îi reușește, managerii superiori vor fi atrași în vederea soluționării problemei survenite . Dacă nici în acest caz operatorul sau șeful acestuia nu pot soluționa problema, aceștia trebuie să se adreseze Directorului General în vederea rezoluției disputei. În cazul în care problema nu va fi soluționată prin negocieri, părțile au dreptul să se adreseze instanțelor de judecată din Republica Moldova.

II. Proprietatea intelectuală

Conținutul și design-ul boutiquemimi.md, și, de asemenea, toate materialele care sunt direct relevante pentru acesta, utilizate în oricare dintre modalități; articole, design, etc., aparțin companiei noastre, și sunt protejate de Legea privind proprietatea intelectuală. Este interzisă utilizarea, reproducerea și permiterea utilizării de către oricine a materialelor boutiquemimi.md fără permisiunea scrisă.

Este permisă crearea link-urilor pe site-ul boutiquemimi.md cu caracter limitat și neexcluziv, atâta timp cât această acțiune nu expune Boutique Mimi într-o lumină falsă, deranjantă, insultătoare sau înșelătoare.

Pentru întrebări și probleme legate de proprietatea intelectuală, vă rugăm să Vă adresați la următoarea adresă de e-mail: boutiquemimimd@gmail.com

III. Înregistrarea utilizatorului

Accesul la site-ul boutiquemimi.md se efectuează gratuit. Cu toate acestea, pentru utilizarea anumitor servicii furnizate pe site, cum ar fi achiziționarea de produse, primirea scrisorilor boutiquemimi.md , sau verificarea situației legate de comanda efectuată, trebuie să vă înregistrați pe site-ul boutiquemimi.md și să creați un cont de utilizator. Înregistrarea implică acceptarea, acceptarea termenilor boutiquemimi.md , precum și a Politicii de Confidențialitate a organizației.

Conform termenelor și condițiilor prevăzute, periodic pot fi introduse modificări. În cazul în care nu sunteți de acord cu acestea, aveți dreptul să nu utilizați serviciile boutiquemimi.md. Când utilizați site-ul boutiquemimi.md vă asumați toată responsabilitatea cu privire la confidențialitatea datelor contului dvs. de utilizator creat pe site, precum și a tuturor operațiunilor efectuate pe cont.

boutiquemimi.md își rezervă dreptul de a bloca, unilateral contul de utilizator pentru a schimba sau a șterge informații, link-uri, imagini, precum și să refuze să vândă mărfurile la discreția sa.

IV. Publicitate

Pe paginile site-ului boutiquemimi.md . Este plasată publicitatea serviciilor și produselor prestate de compania noastră. Utilizând site-ul boutiquemimi.md , acceptând condițiile, termenii și politica de confidențialitate, vă exprimați în mod automat consimțământul de a accepta mesaje de natură comercială.

V. Condiții de plată, anularea ordinului de plată, ordinea de livrare și returnare a mărfurilor.

Livrare gratuită...

Dacă ați plasat o comandă de minim 500 de lei, atunci livrarea mărfii va fi gratuită. Costul livrării pentru comenzi mai mici de 500 lei va fi de 50 lei în raza orașului Chișinău. Livrarea în raza orașului Chișinău poate fi efectuată în termen de o oră de la confirmarea de către operator a posibilității efectuării acesteia (prezența florilor, viteza și complexitatea compoziției etc.) și numai în timpul orelor de lucru ale salonului. Precizați această posibilitate contactând direct operatorul. Livrarea în regiuni se calculează separat, în funcție de distanța până la localitate. Marfa urmează a fi comandată cu cel puțin 24 ore înainte de ora de livrare preconizată.

Metoda de livrare...

Putem livra marfa în mai multe moduri, în dependență de preferințele și ideile dvs.:

Prima variantă. Vom contacta destinatarul și vom negocia timpul de livrare, vom specifica adresa. În cazul în care comanda coincide cu zilele de sărbători, vom negocia condițiile de livrare cu destinatarul cu cel puțin o zi înainte de livrare. La discreția Dvs., putem ascunde de la destinatar informația despre faptul că aceasta este o livrare de flori și despre persoana care a comandat livrarea.

Varianta doi – "fără apel". Preventiv concretizăm cu Dvs. timpul și locul livrării. Livrăm comanda, păstrând, totodată, confidențialitatea totală și efectul de surpriză.

Termeni de livrare " fără apel"

În cazul în care destinatarul nu se află la locul convenit la ora specificată, curierul îl așteaptă cel mult 15 minute. În cazul livrării la domiciliu, vom transmite comanda direct în mâinile destinatarului, fără intermediari, adică marfa nu poate fi lăsată vecinilor sau altor persoane. La livrarea repetată se percepe o suprataxă.

Transmiterea comenzii...

Livrarea la locul de muncă sau în hotel. Dacă curierul livrează comanda la locul de muncă, aceasta poate fi lăsată colegilor sau altor angajați, confirmând că destinatarul este sau va apărea în această zi la locul de muncă. Garantăm livrarea comenzii până la recepție. Curierului poate să i se interzică să treacă în incinta clădirii la locul de muncă al destinatarului. Atunci când efectuați o comandă de livrare la hotel sau la un centru de birouri, specificați accesul la numărul sau oficiul destinatarului, precum și la numărul său de telefon mobil.

Livrarea la domiciliu. Comanda este livrată destinatarului personal și, în caz dacă acesta nu este la domiciliu, comanda nu poate fi lăsată la vecini.

Situații problematice...

Dacă destinatarul lipsește în momentul livrării.

Condițiile meteorologice nefavorabile și starea drumurilor (zăpadă, inundații, ghețuș) - comanda poate fi livrată, fie cu întârziere, fie după trecerea acestor condiții (la discreția noastră exclusivă) în funcție de complexitatea și natura condițiilor.

Dacă s-a întâmplat că destinatarul nu poate accepta comanda la ora specificată, vă vom contacta și vom aranja o livrare repetată.

Verificați adresa și numărul destinatarului de mai multe ori înainte de a plasa comanda. Datele incorecte pot complica foarte mult activitatea Curierului și pot împiedica livrarea, în timpul preconizat, a cadoului.

La plasarea comenzii, nu uitați să specificați codul interfonului sau un alt acces la sistemul de control, dacă este cazul. În caz contrar, curierul nu va putea livra comanda.

Starea comenzii...

Odată ce comanda va fi livrată, veți primi o SMS-notificare la numărul dvs. moldovenesc, precum și o scrisoare la adresa de e-mail.

Confidențialitatea...

Nu divulgăm destinatarului numele clientului sau alte date. Tot ce facem, îl informăm că i-a fost livrată marfa deja plătită. Împreună cu un cadou floral, puteți trimite și o carte poștală sau un bilețel care să conțină toată informația pe care doriți să o transmiteți. Comenzile sunt recepționate la telefon de la 9:00 la 21.00.

Politica de confidențialitate

La înregistrarea pe site-ul boutiquemimi.md veți fi nevoit să furnizați o serie de date cu caracter personal, cum ar fi numele, data nașterii, adresa de email ș.a., ceea ce ne va permite să vă identificăm ca utilizator al site-ului nostru și să procesăm comanda dvs. De asemenea, pentru a vă abona la buletinul de știri și notificările de pe site-ul boutiquemimi.md ,trebuie să furnizați o adresă de e-mail validă. Aceste informații vor fi utilizate numai în scopurile pentru care au fost colectate și în condițiile pe care le-ați acceptat. Datele personale nu pot fi transmise sau vândute unor terțe părți.

În conformitate cu Legea Republicii Moldova 08.07.2011, Dvs. aveți dreptul să protestați împotriva procesării datelor dvs. cu caracter personal sau să solicitați ștergerea acestora. Dacă careva date cu caracter personal sunt incorecte, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil. Pentru a vă exercita drepturile, ne puteți trimite o cerere semnată la adresa de e-mail –boutiquemimimd@gmail.com.

Costul livrării în regiunile Republicii Moldova:

În raza orașului Chișinău și în suburbii livrarea se efectuează nu mai devreme de 1-2 ore din momentul achitării (1 oră după confirmarea comenzii de către operator). În restul raioanelor Moldovei, comanda poate fi livrată nu mai devreme de 12-24 ore după primirea plății.

Comanda minimă - 300 LEI

VI. Termeni de plată:

Plata se efectuează online prin intermediul cardurilor bancare Visa, MasterCard, prin intermediul sistemelor de transferuri bancare, cash prin curier, la livrare în numerar sau în salon.

Costul final al comenzii include costul compoziției cu TVA, precum și costul cadourilor sau accesoriilor suplimentare și costul livrării, dacă este prevăzut în comandă.

Când completați datele destinatarului, asigurați-vă că acestea sunt complete și fiabile. În cazul în care nu puteți specifica adresa exactă sau numele complet al destinatarului, asigurați-vă că ne anunțați depsre acest fapt la telefon sau expediind o scrisoare la adresa noasdtră de e-mail. Compania Floramania SRL nu este responsabil pentru livrarea efectuată cu întârziere, din cauza lipsei datelor complete ale destinatarului.

Compania oferă servicii strict în conformitate cu Legea.

  1. Activitatea florarilor asupra compozițiilor florale, producția și livrarea acestora sunt posibile numai în cazul în care cumpărătorul a îndeplinit condițiile de plată anticipată.
  2. Pe site puteți găsi imagini și schițe de produse. Acestea sunt doar unele exemple posibile de lucrări. Fiecare comandă este individuală și efectuată personal de florar, astfel încât aspectul, compoziția, dimensiunea, ambalajul și alte atribute pot fi modificate. Cumpărătorul poate alege tipul preferat de aranjament al compoziției florale și poate înlocui numărul de flori, specia și sortimentul lor. Înlocuirea trebuie să fie echivalentă. Compania nu garantează prezența anumitor flori, deoarece totul depinde de sezon și de urgența comenzii. Marfa poate varia ușor de la imaginile de pe site, în funcție de comanda Dvs. Compania depune tote eforturile pentru ca mărfurile să fie cât mai asemănătoare cu poza de pe site.
  3. În raza orașului Chișinău livrarea se efectuează peste 3-4 ore după achitarea și confirmarea Comenzii. În alte regiuni, livrarea se face în termen de cel puțin 24 ore de la data plasării comenzii, costul său este negociat suplimentar cu managerul. La plasarea comenzii, trebuie să indicați pe site intervalul de timp, convenabil pentru primirea comenzii.
  4. În cazul în care comanda trebuie să fie livrată la un hotel, camping sau un alt loc similar, vă rugăm să specificați în prealabil numărul camerei și numele destinatarului. Curierul livrează comanda la recepție. Livrarea ulterioară a acesteia, precum și timpul de primire a comenzii depinde de administrația hotelului și de prezența destinatarului la acel moment în hotel. Compania nu își asumă răspunderea dacă persoana (sau grupul de persoane) a părăsit hotelul, a schimbat camera sau din alte motive nu a primit comanda după ce aceasta a fost transmisă de curier la recepție.
  5. Indicați cu atenție datele destinatarului. Completați clar toate informațiile necesare. Asigurați-vă că includeți codul de interfon, etajul și un numărul oficiului sau alte informații specifice)
  6. Specificați adresa exactă a destinatarului. Compania încearcă să livreze comanda în timpul stabilit și la adresa indicată, dar în cazul în care adresa este incorectă sau persoana nu mai locuiește acolo, este în vacanță sau nu poate accepta comanda din alte motive, curierul și compania sunt exonerați de orice răspundere, iar comanda este considerată livrată. Prin urmare, dacă este necesar, pre-specificați adresa și locația destinatarului.
  7. Comanda este considerată efectuată, chiar dacă destinatarul a refuzat să o accepte, indiferent care ar fi motivul refuzului.

Anularea comenzii.

În cazul în care Clientul a plasat o comandă incorect sau dorește să o anuleze, el trebuie să raporteze acest lucru cu cel puțin de două zile înainte de efectuarea acesteia. Numai atunci compania garantează rambursarea sumei. Rambursarea se efectuează în termen de trei zile lucrătoare și în același mod cum a fost efectuată plata.

Serviciul de asistență este gata să accepte plângerea în cazul în care destinatarul și-a exprimat pretențiile în legătură cu calitatea sau livrarea bunurilor în momentul înmânării comenzii. În cazul în care comanda nu va fi efectuată din vina companiei, aceasta garantează o rambursare completă a sumei clientului.

Compania garantează executarea comenzii, dacă sunt îndeplinite următoarele cerințe:

  1. Clientul completează în mod clar și fără erori toate câmpurile specificate în formularul de comandă.
  2. Atunci când comandați un anumit serviciu, este necesar să respectați normele legale.
  3. Clientul se angajează să efectueze plata în conformitate cu cerințele companiei.
  4. Clientul efectuează plata integrală în avans, folosind oricare dintre metodele de plată prezentate de companie.
  5. Compania nu este responsabilă pentru nici o acțiune a terților, pentru eventualele pierderi sau profituri pierdute ale Clientului, pentru probleme legate de utilizarea metodei de plată selectate sau incapacitatea de utilizare a acesteia.
  6. Responsabilitatea companiei în cazul unei reclamații față de aceasta se limitează, în ansamblu, la suma plății efectuate de Client.
  7. Compania nu este responsabilă pentru posibila neexecutare a serviciilor gratuite, cum ar fi confirmarea prin SMS, trimiterea de e-mailuri, livrarea bilețelelor și cărților poștale.
  8. Compania nu este responsabilă dacă executarea comenzii se face imposibilă ca rezultat al unor factori care nu se află sub controlul boutiquemimi.md. De exemplu, dezastre naturale, deconectarea de la internet și (sau) sursa de alimentarea cu energie electrică, orice dezordine, greve etc.
  9. Clientul este responsabil pentru toate acțiunile sale, inclusiv pentru respectarea legislației, pentru veridicitatea informațiilor, atât despre el, cât și despre destinatar.
  10. În cazul în care Clientul încalcă sau nu îndeplinește cerințele de mai sus ale companiei, aceasta poate, la rândul său, să refuze comanda sau să suspendeze executarea acesteia.
  11. Odată ce Clientul plasează și efectuează plata pentru comandă, acesta automat acceptă și este de acord cu cerințele companiei menționate mai sus.
  12. Plata la livrare nu este acceptată pentru marfa exclusivă și marfa la comandă. Astfel de produse pot fi comandate numai la efectuarea plății în avans.
  13. Comanda poate fi livrată cu întârziere în aceeași zi sau chiar mai târziu, în caz de condiții meteorologice nefavorabile (ninsori, inundații etc.) sau dificultăți de trafic rutier.
  14. Plata prin apelarea la curier, la livrare sau în numerar în salon este posibilă numai în orele de lucru ale salonului.

În cazul care plata a fost transmisă, iar Dvs v-ați răzgândit, cât mai repede scrieți-ne pe adresa electronică boutiquemimi@gmail.com sau sunați-ne la numărul +37379331122. Dacă, comanda nu a fost preluată de floriști noi o să vă contactăm și o să vă returnăm banii, prin acea metodă cu care le-am primit. Cererile se fac nu mai târziu de 24 ore până la momentul livrării.

La conversia în alte valute străine se utilizează rata comercială a Victoriabank, pe care o puteți găsi pevictoriabank.md

VII. Reguli de înlocuire

Unele specii de flori nu sunt întotdeauna disponibile. Livrarea lor depinde de perioada anului și de alți factori. Dacă apare o situație în care specia dorită nu a fost disponibilă, managerul companiei va contacta Clientul și va discuta opțiunile posibile pentru înlocuire.

În cazul în care crearea compoziției este programată pentru o sărbătoare, iar managerul nu vă poate contacta din motive obiective (telefonul dvs. este deconectat, este ora târzie sau din alt motiv), florarul va efectua o compoziție similară, înlocuind, la discreția sa, părțile care lipsesc. Compoziția se va potrivi cu prețul plătit sau îl va depăși. Florarul va păstra cât mai mult posibil dimensiunea, aspectul, forma și nuanțele florilor compoziției alese inițial de dvs.

Clauza de înlocuire se referă, de asemenea, la materialele de ambalare și la decor. Compania Floramania SRL respectă dorințele clienților săi și încearcă să execute comanda cât mai exact posibil. Indiferent de posibila înlocuire, vă garantăm calitatea executării comenzii și aspectul prezentabil.

Toate pretențiile privind caracteristicile calitative sau cantitative ale bunurilor livrate sunt acceptate în timpul transmiterii comenzii. Pretențiile NU vor fi acceptate dacă există suspiciuni că, după livrare, florile sau cadourile au fost păstrate în condiții necorespunzătoare sau au fost supuse acțiunii mecanice de către partea terță.

Floramania SRL acordă o atenție deosebită calității mărfii și serviciilor, prestate clienților. Oricare client al Floramania SRL poate conta pe sprijinul necesar în cazul schimbului sau restituirii.

VIII. Forță majoră

Floramania SRL nu este responsabilă pentru întârzierea, erorile, livrarea întârziată, care nu depinde direct de Floramania SRL, de asemenea, nu suntem responsabili pentru orice probleme tehnice care apar contrar voinței noastre (lipsa conexiunii la internet, a comunicațiilor telefonice, a virușilor de calculator, a accesului neautorizat la server, a erorilor operaționale, precum și a cazurilor de forță majoră prevăzute de legislație.

IX. Reclamații privind încălcarea Legii privind proprietatea privată și intelectuală

boutiquemimi.md . respectă dreptul de proprietate privată al terților părți. La detectarea pe site-ul boutiquemimi.md, a datelor, care încalcă acest drept, vă rugăm să trimiteți o notificare la adresa de e-mail boutiquemimimd@gmail.com , sau să ne raportați la telefonul +37379331122.